Piss!

Jag har otur!! Jag har blivit sjuk. Då menar jag SJUK! Mår verkligen piss! och mera otur. I dag skulle vi på klassresa ju!! MISSAR DEN! :/ :/
Såg på Fridas blogg att hon var sjuk också! Och jag hoppas verkligen att du blir frisk nu eftersom du ska till NEW YORK i morgon.

Nu ska vi prata om lite annat. Har kollat på desperate houswives i 3 timmar (A) och så har jag ätit lite av mina chokladbollar som jag gjorde i går.
Nu ska jag göra en blogg som handlar om en liten grej :) Ni får själva lista ut vad den heter!

Kommentarer
Postat av: frida.

NAAAWE FAN VAD DU ÄR GULLIG BBY! Om jag visste att du varit sjuk så skulle jag ha ringt dej och pratat med dej tills du mådde tiptop! Men jag ska nog åka till New York, ååh jag kommer sakna dej allra mest! Jag vill träffa dej NU NU NU!! :D <333333333

Jag har skrivit en jätte lång dikt om dej, jag ska publicera den när jag kommer hem från N.Y! Hihihiih... <333333333333



JAG ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLA MINA V**E !!



Opps... en hemlis hihihi <3 LOVE U :D <3

2010-05-10 @ 18:04:05
URL: http://lixxom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0