lycklig

Castor,Måne,Muffe,Abbe, filip och andra söta i hagen
Mufasa <3
Måne <3
Picasso, castor och filip nosar på varandra :) <3
Vaknade nyss och är jätte glad! :) ska ju rida med klassen i dag , först går vi eller åker buss ut till stallet. Sedan rider vi och äter matsäck och något mera, men jag tror jag stannar i stallet. ( om jag får för min lärare..-.- )
Jusst nu har jag satt på min kläder och ska äta och fixa mig, tänker inte ha på mig smink i dag eftersom vi ska till stallet. Eller pytte lite mascara ( kanske)
Går dagens statstik slutade med 98 sidvisningar och 25 unika besökare! Mitt rekord!
Tack alla söta som läser och kommenterar min blogg :D
Nu ska jag fixa klart, vi hörs senare i dag !
Nu MÅSTE jag gå!! :):D:P;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack. :) fin blogg du med har!

2010-05-04 @ 13:53:58
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0