I can´t trust on you..

hejhej alla läsare :D
sitter på balkongen och skriver ett inlägg! tog med mig tangentbordet med mig och det funkar att skriva :)

Frida sov ju över hos mig och det var bääst! Vi åkte till stallet och Frida red MARS! Fast det började regna när vi red.. :( sedan efter stallet cyklade vi till statiol och köpte godis och sedan åkte vi till min skola och vi kom hem nio.
i dag har vi vart i stallet och kollat på en dressyr tävling. Nu har Frida åkt till täby och jag ska snart ta bussen till Moa.. §

Det kommer bilder från mig och Frida och mig o Moa :D § puss
Ska äta lunch nu.

Kommentarer
Postat av: Amy

Låter som en skön dag :)

2010-06-16 @ 13:59:38
URL: http://amygrambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0