God Natt

Hejhej :)
I dag vaknade jag klockan tolv för vi kom hem i går klockan tre på natten. Hade vart på fest.
Klockan två åkte vi hem ifrån för min brorsa fyller år och vi skulle dit. Min syster Elsa var i Täban då.
När vi sitter i bilen så spö regnar det och blixtrar. Plötsligt ringer Elsa och säger att hon har hört en jäätte smäll. Glastaket i täby hade gått sönder! Så det rann in vatten, när jag pratar med henne hör jag någon röst på engelska som säger något och brandalarmet går i gång. Och alla skrek och sånt. Det lät rätt läskigt faktiskt...
Hemma hos min Brorsa och hans flickvän var vi typ 17 stycken. Vi fikade och sedan stannade jag,mamma,pappa,elsa,Måns(min brorsa), Hans flickvän och farmor kvar och åt pizza till middag. vi gick ner och köpte 6 pizzor !
I morgon ska jag vara med Moa hemma hos mig.
Johanna! OM DU LÄSER DETTA SKA JAG BARA SÄGA ATT VI KAN GÅ PÅ STORSTUGAN! SKA BLI JÄTTE ROLIGT! ÄLSKAR DEJ <3

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0