Du finns fortfarande i mitt hjärta

Nu är det över, det vet vi båda..
jag vill se dig igen som än bästavän.
Jag fattar inte hur jag kunde släppa dig
Vi träffas då  och då men det känns inte äkta!
Vad som än händer kommer jag finnas för dej
Du var den som fyllde alla dagar i min almenacka
Jag saknar vår tid jätte mycket
Det är  som ett stort hål i mitt hjärta utan dej
Vi har känt varandra i typ 10 år nu..
Men detta får inte vara slutet!
Jag hoppas att du förstår hur mycket jag saknar dej
Jag älskar dej , Clara Ulvsgärd

Kommentarer
Postat av: mallanpallan :))

hej! det är en sak jag bara vill fråga dej, inte för att vara elak eller något sånt det är bara de att det har blivit jättekonstigt med blogg.se, iallafall när jag är inne, för det är någon som har ändrat i texter i mina inlägg och gjort stora bokstäver och ord som inte ska vara där. har du oxo så? eller är det du som har skrivit dedär med stora bokstäver och skrivit konstiga ord i texten? de tror jag inte? eller? aja, jag kommer inte in på min blogg heller!! det är någon som fixar därute med våra bloggar, eller ja. allas bloggar och när man går in på blogg.se så står der ju fel, tex som "glömt löstepord?" så står de ugefär för mej. och de känns lite skumt. men ha de bra! MVH malin

2010-05-02 @ 08:33:18
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0