31° är helt..

SJUKT! Asså jag har ju otur att vara sjuk just den dagen också.. Har nog blivit lite sjuk efter baden. Jusste ! Jag har ju inte bloggat på ett tag så ni kanske inte har hängt med så mycket ;)
Såhär var mi vecka:

Måndag: Var med Finaste Moa Engström , Vi hade som vanligt jätte roligt <3 Vi badade! ( min första gång ) Men jag glömde min mobil hos henne.. :/ Jag kommer och hämtar den snart Moa! Älskar dej <3

Tisdag: Var med Agnes gulligaste ! Vi badade och hade jätte roligt <3

Onsdag: Red Dacke ut i skogen <3

Torsdag: Var hos en sjukgymnast, för har jätte ont i hälsenan. Hon undersökte den och sa:.. DU FÅR INTE SPELA FOTBOLL ELLER JOGGA TILLS I HÖST!! Asså jag blev jätte arg och jätte ledsen! :( Får typ börja liiite i Augusti :( :( Jäkla hälsena!

Fredag: Vaknade med världens huvudvärk!
Jusst nu väntar jag på mamma, hon har köpt glass :D

Det är bara 3 veckor kvar till skolavslutningen! Läääängtar! Man får reda på vilken klass man ska gå i på Måndag, Tisdag eller Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0