sova på studsmatta

I går var jag med Frida och vi åkte buss till badviken , där träffade vi Chris, A-l, Becca, Alex och Marcus..
det var jätte skönt i vattnet.
Sedan tog jag,Frida, Chris bussen hem och när vi kom fram till Ytterby kom chris på att han hade glömt sin väska på bussen .. så vi var typ där en timma och sedan gick frid hem och vi tog bussen typ en halvtimma efter..
Senare på kvällen så hade vi fotbolls avslutning på badviken, det var fett kul :)
Efter det fick jag sjuts upp till Frida! :)
Vi sov på studsmattan i sova säckar :)
Vi somnade typ kvart i två .. ! :P ¨
När vi vaknade så började det regna.. då gick vi in och kollade på tv och åt frukost.
Snart kommer min mamma och hämtar mig för vi ska åka till Hööks och köpa rid byxor för jag har ju ridläger på söndag :D
Det har vart sjuuukt kul!!
Efter Hööks ( på kvällen ) kanske jag sover över med Moa.
Ville med Frida men hon ska till stan..
Aja, du får ha det kul där älskling! <3
men vi hörs kanske i kväll..
Puss o Kram
Pst! Glöm aldrig att jag älska dej mest frida sötis <33333333333333333333
Bild på NUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D daaaaaaahaha a:P
jhn hasbdwuevfehgbfehwd gb2 wh1wsivubhz :) dampppppppppppppppppppppppp

Kommentarer
Postat av: Majseen<333

Det lät mysigt,att sova på studsmattan är typiskt SOMMARLOV!!!

Besök gärna min blogg någon gång ibland!!!



PussPuss//Majseen<333

2010-06-18 @ 17:05:24
URL: http://coockiedough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0