rekomenderar

Nu ska jag baka en kladdkaka eftersom jag ramlade av i går.. HÖHÖ :)
Man måste baka när man har ramlat av.
I dag kan jag väll bjuda på veckan:)
Söndag: Ridägret började, först dressyr pass sedan uteritt
Måndag: Hoppning, uteritt
Tisdag: Barbacka, Vi skulle sitta baklänges på hästarna. Picasso börjadfe trava och sedan gjorde han ett stoooort bocksprång så ramla av :P
Sedan blev det norrhagen :P
Onsdag: Lååååångritt i 2 timmar, Picasso välte ut min mat så blev räääätt hungrig :D
Torsdag(i morgon): Gymkana, Sedan maskeradhoppning.. :)
Kommer MAAAAAASSAA BILDER :D <3
Puss o kram..
Ojj! vad långt inlägg det blev ::P (nöööjd)
Pst! om du ser detta Frida o Moa , ring mig! :)

Kommentarer
Postat av: hanna -

svar.



tack så mkt ! :D



jag har oxå varit på ridläger :) det var AZM !

fast jag var i småland :D

2010-07-25 @ 18:59:07
URL: http://bluelikeice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0