Jag vill bara försvinna just nu, och aldrig komma tillbaka..

Jag fick reda på att det skulle hända i morgon en kvart innan vi skulle rida sista gången på terminen. Det skulle vara en rolig avslutning. Vi hade klätt ut oss och  skulle göra ett program.
Jag tänkte på dej hela tiden och vad som skulle hända. Jag grät hela tiden på lektionen och uppvisningen gick helt klart sämst. Jag ville ingen annat än att dö just då, ingen förstog hur jag kände. Jag red ju Måne hela tiden förrut ju...

Du blev bara nio år. Nio år är en väldigt ung ålder.
Fast det blir nog bättre för dej där uppe i himlen ska du se.. 
D u kommer träffa många av dina gamla kompisar.
Du kommer inte ha ont där uppe.
Jag kommer aldrig glömma alla vackra minnen med dej.
Som första gången jag red dej.. Du var så snäll o söt i boxen,
När jag väl kom upp på din rygg började du vifta med dina öron och kollade omkring överallt.
Du var så bra att rida, du lyssnade på alla hjälper och var så duktig. Fast du är ju rätt busig. fast det är bara roligt.
Sista gången jag red dej kommer jag också alltid minnas. Det var i vintras. Jag red barbacka med dej ut i snön. det var den mest underbaraste ritten någonsin.
Du kommer aldrig glömmas , du ska alltid finnas i mitt hjärta,mina lungor, min själ.
Idag var sista ången jag såg och rörde vid dej.. det var den hemskaste stunden i hela mitt liv.
Jag kommer aldrig glömma sista gången jag pussade dej på mulen och sa till dej: Allt kommer gå bra, jag kommer alltid älska dej. Och strök dej över kroppen och kollade dej en sista gång in i ögonen.
Jag kan inte se vad jag skriver nu för mina tårar täcker allt.
Torsdag den 10/6-2010 är den dagen du kommer till himlen, och du kommer aldrig tillbaka.





Kommentarer
Postat av: frida

Jag vill ringa dej och prata om allt.. men jag vill inte höra dej gråta, då blir jag bara ledsen och eftersom då börjar jag gråta och jag vill att du ska vara glad, super glad !.

Jag vill göra mycket, men jag vet inte hur mycket du vill att jag ska göra. Jag kan tex åka hem till mej så du kan gråta ut hos mej. Jag gör allt för dej, nu när det är tufft.Måne har det bättre uppe i himlen.!Nu när han inte har det ont!

Hoppas att allt blir mycket bättre, det kommer att bli det jag lovar sötnos!

ÄLSKAR DIG MEST MIN BÄSTAVÄN!! <3

2010-06-10 @ 19:53:17
URL: http://lixxom.blogg.se/
Postat av: Agnes

Guud Klara vad fint du skriver jag förstår hur du känner dig men det kommer bli bättre



PUSS

2010-06-11 @ 14:41:40
URL: http://agnesrebeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0