<3

Varför hände det här?
Vart kom det ifrån?
Du som var min bästa
Jag hade bara dej
Du är var den finaste jag visste
Du var den som alla ville ha
Men vissa tyckte jag var konstig som inte var rädd för dej
Jag var aldrig rädd för dej , du var ju underbar
Det känns hemskt att inte säga: jag älskar dej , Jag måste säga: jag älskade dej..
Det känns tomt utan dej
Jag ser dej inte längre
När jag tänker på hur dom gjorde så du somnade in. att sätta in en spruta så du domnade bort.
Fast nu har du det säkert bra där uppe i himlen.
Jag ler för att du har fått det så bra
Sista daen med dej var hemsk, jag stog inne hos dej och luktade dej i manen. Jag grät så du blev blöt. (förlåt)
men ändå kändes det somk du förstog mig..
Jag ÄLSKADE dej och gör det NU också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0