Valborg

hejhej :)
Idag är det ju valborg och ska såklart fira det med vänner och massa skojj!
Ska åka ner till paveljongen på Resarö och träffa alla typ 200 pers..? haha.
Efter majbrasan åker Moa och hennes familj, våra grannare och min familj hem till mig och äter och så :D
Moa sover hos mig så det kommer upp mkt foton på oss och brasan.
I morgon så typ klockan 11.00 åker jag och Moa till stallet och så träffar vi Maja där och så ska vi fixa saker till på söndag. Och så ska ju Moa få borsta och fixa massa saker med hästarna! Hon ska börja rida i höst :)
Nu ska jag snart åka , ska byta om till lite "finare" kläder!
Ses alla som kommer till Resarö!

Från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0