:D

Jag VEEEET att jag inte har bloggat på jätte länge.. men skulle slå vad med mig själv att inte vara innne på datorn på hela veckan.. det funkade! "STOLT" .
men här kan ni få veckans grejor :D
Måndag: Tråk skola -.- , efter läxor och fotbollsträning på ip.
Tisdag: Var med Frida.. gjorde plättar till henne o mig och så fikade vi på vaxholmsbagarn.. Myysigt :D
Onsdag: Skola -.-, red Picasso utomhus och sedan innebandyträning :D
Torsdag: Gick hem och sedan fotbollsträning på Resarö, sedan åkte jag o min mamma, pappa och storasyster hem till mormor och morfar och fikade med dom och mina kusiner för morfar fyllde år :)
Fredag: skola -.- , var med maja :D här kommer vad vi gjorde:
Först mötte jag Maja vid ica och vi drog hem till mig.. vi åt pizza bullar som mellis och sedan när vi gick till ip såg vi en kille som stajlade med moppen och skrattade åt oss... :@ sedan när vi var vidd kulan såg vi hann och 4 andra killar.. dom var typ 18-19 år!
Han bah: Tja! Får jag köpa din boll?
Jag: Nej
Han: men du får min moppe, ska ändå sälja den..
Jag: men jag vill inte ha din moppe..
Han: Men du får 10 000
Jag: Men lixom det står mitt namn på bollen
Han: Men då vill jag ju ha den ännu mera ju!
Jag: nej
och så gick vi.. men dom var skit läskiga! :S
Vi kollade på pojkar 98 och 97 när dom spelade en fotbollsmatch mot 96 - orna.. Fast sedan skulle maja hem så hon tog 19.04 bussen..
Fast vi gjorde maaaassa annat! det var fett kul :) i ♥ u Maja Öhman!
Efter Maja åkt hem gick jag och min syrra och sålde tulpaner, nu sitter jag i soffan med mamma, pappa och elsa . Fast dom kollar på trååk skavlan -.-

Kommentarer
Postat av: Mira

Hejhej! Jättefin och intressant blogg du har! Det där hände mig och mina kompisar också! :O Några killar (mycket äldre än oss)kom fram och frågade om de fick vara med när vi spelade fotboll efter skolan uppe på ip (bredvid vår skola). Vi blev oense om vem som skulle svara, så när ingen svarade alls så gick dom :P Men sen kom de tillbaka och ville köpa vår boll! Weird asså o.O

2010-05-03 @ 10:48:11
URL: http://mostofmylife.blogg.se/
Postat av: Mira

Re: Jag bor i Stockholms innerstad. Som jag har förstått det så bor du på Vaxholm? Då kan det iallafall inte vara samma killar ;) Men ändå lite freaky.. :S kram!

2010-05-03 @ 11:00:01
URL: http://mostofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0