MOAFANNYHANNA

I dag efter skolan kom Hanna , Fanny och Moa hem till mig :D
Först åt vi mellis, Fanny o Moa åt 4 stycken rostmackor medan jag och Hanna fick 2 stycken!
Det var så jävla kul , för vi skraaaaatta hela tiden :P
men  innan vi kom hem satte vi på Moa alla 5 väskor occh gjorde mittbena på henne och såå gick on in och fråga:
- Hur mkt kostar fyra klubbor?
och vi höll på att garva ihjäl oss :D ahhahhaha ;)
Men sedan fick vi skiiita bråttom till fotbollsträningen så vi kom lite försent :S
Efter träningen åkte Moa hem till mig och vi gjorde så man satt med vatten i munnen och så skrattar man.. HÖHÖ! VI SKVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTE PÅ VARANDRA ! :D Det kommer en video sedan :P
Sen gick vi ut och Moa hade floppa tofflor och jag hade pappas STOOORA skor :P
vi gick till någon strand/berg sak och tog jätte fina bilder med solnedgången :D dom kommer också sedan.. sen gick vi hem och åt middag!
Ska vara med Moa på söndag också :P
Moa åkte för typ 30 miuter sedan och jag ska lägga mig snart.. är trööött :)
I morgon ska jag vara med.............. BÄSTASTE FRIDA HAVARDSSON! :D :love: <3
GODNATT <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0