Moaa! :D

Har typ nyss vart med Moa. hon skulle gå på bio så vi kunde inte vara tillsammans så jätte länge , men ändå.
Först på morgonen hade jag fotbollsmatch. vi vann med 3-2. Men dom spelade så himla fult! det var en tjej som satt upp armbågen hela tiden och hon stämplades hela tiden :(  Jag blev så himla arg så jag knuffa till henne. och domarn bah: INGET BRÅK NU TJEJER!
Hon började typ gråta, hahah :)
Hos Moa hoppade vi studsmatta i bikini (det var jätte varmt) .
Sedan gick vi ut med Asta( Moas hund). När jag höll i henne drog hon i väg och badade . haha <3
Nu ska ja gå och köpa en glass och hämta min cykel.
Ny tagen bild

Kommentarer
Postat av: E L I N

nope, men jag ska kanske börjar :D <3

2010-04-27 @ 19:56:13
URL: http://mellansyyster.blogg.se/
Postat av: Klara

Vad kul :P Picasso är bäst <3 :D

2010-04-29 @ 15:57:43
URL: http://klaramellquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0