MÅNDAGTISDAGONSDAGTORSDAGFREDAG

Jaa, ni kanske ärker att jag inte slår rekord i att blogga ! höhö^^
Mndag: Skulle vart med Hanna o Fanny , men Moa var med så vi var alla fyra :D
Vi gjorde maaassa skoj! Vi gjorde så Moa blev skit rolig och så gick hon in på pizzerian och fyra om vi fick 4 lubbor, men dom där pizza gubbarna har ju ingen humor!
sedan gick vi till fotbollsträninge och efter det kom Moa hem til mig, vi hade skit kul! Här kommer bilder och ett videoklipp så jag garvar skit mkt när jag ser!! ahaaahahahhahahaha :P:P
Finaste tjejen ever <33
mee :D
Tisdag: Åkte till Frida efter skolan och hon hae gjort pannkakor som stog på hennes veranda! det var jääätte sööt och dom var skit goda! Tack snällaste älskade Fridas !
Vi åt de och sedan gick vi ut och hoppade studsmatta och v hoppade från hennes kojja! Läääskigt nmr.1 !
Vi cyklade till resarö skola och kollade runt :P :love:
Onsdag Red Geisha och sedan innabndyträning  :P
Torsdag: Jossan! :P vi gjorde maassa kul ! Vi Drog till fotbollsträningen vid 6 .. :D
Fredag: Åkte till stallet efter skolan och ar där till halv sju..Snart ska jag äta :P syrran har gjort ngn god mat <3
I morgon har jag fotbollsmatch vid 10.00 ngn stanns :P
Men nu ska jag kolla på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0