Fixat bloggen!

Nu har jag suttit och  fixat bloggen på morgonen :P
Jag har:
  • Fixat en musik spelare , du får trycka på paus om du inte vill lyssna :D säg till om jag ska lägga till någon "speciell" låt !
  • Gjort så ni får se vädret fyra dagar framåt.
  • Lagt till  :love: smyilsar ;)
  • Ändrat bakgrundsbild men det tar tid innan den kommer upp.
Om det är någon som är bra på att göra headers och skulle kunna göra en åt mig får den en länkning i en hel månad! :D
Nu ska jag  baka en apelsin kaka , det kommer bilder!

Kommentarer
Postat av: Doodii

Heeii baby ! <3

3 låtar som äger :

If you got the money - Jamie T

Eenie meenie - Justin Bieber

Ridi`n solo - Jason derulo



Älskar rhejj mest doodoo! <333333333

2010-04-18 @ 13:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0